HISTORIA
Kiedy pierwsze placówki World of Perfume stanęły przy Stadionie Tysiąclecia był rok 2000 - okres głębokich przemian gospodarczych w Polsce i początek rozwoju naszej działalności.
Od tego czasu udało nam się pozyskać tysiące zadowolonych klientów i nawiązać stałą współpracę z setkami mikroprzedsiębiorców na terenie Polski i za granicą. Nasz rozwój docenili również zagraniczni partnerzy biznesowi, przyznając wyłączność sprzedaży takich marek jak: Cuba czy New Brand.
NASZA MISJA
Sprawianie, by każdy klient mógł otaczać się wysokiej jakości
zapachami w przystępnej cenie, bez konieczności wychodzenia z domu.
WIZJA FIRMY
Naszym celem jest zostanie liderem na rynku tanich perfum w Polsce. Dążymy
również do tego, by sieć perfumerii World of Perfume była dostępna w każdym większym
mieście, a nasza pionierska marka Private Life była rozpoznawalna na rodzimym rynku.
Przejdź do strony głównej